Shop Mobile More Submit  Join Login
Vocaloid : Mafia Miku by z3LLLL Vocaloid : Mafia Miku by z3LLLL
:iconsuigeneres: as Hatsune Miku (Mafia version)

Photo by =z3LLLL

=suigeneres as Miku
~jaRoukaSama as Luka :love::love::love:
~kenken-abu as Len
~kinoshi14 as Rin
~ianneDREAMER as Meiko
~roan-airei as Kaito
~Aeade as Gakupo
~wildquaker as Kiyoteru
~lazyeight as Dell
~darkoracle21 as Haku
~VinceviL as Akaito

Photographers
:iconshimekops::iconz3llll::iconai-kia::iconmegaturon::iconadoboramen: and Giann [link] combo breaker hmp!

Sesecon 2010
Manila Astral Towers
Special thanks to ~katZ16~artryan18~matt2chu

Related Deviation(s):






:new: More photos at my photo blog :new:
Add a Comment:
 
:iconl-kagaminerin:
L-KagamineRin Featured By Owner Dec 22, 2012
omfg she hasa big @ss gun
Reply
:iconsakura2189:
Sakura2189 Featured By Owner Mar 20, 2011  Student Digital Artist
badass miku xD
i thought she was puffing cigarettes in the top panel of the tiny pix O_O i'm dreaming too much of mafia :headbang:
Reply
:iconhappy94goth:
Happy94Goth Featured By Owner Jan 15, 2011
:headbang: This is AWESOME. I am gonna go see the others now~!
Reply
:iconramenari:
ramenari Featured By Owner Jul 30, 2010  Hobbyist General Artist
Miku: Durarara style.
Reply
:iconz3llll:
z3LLLL Featured By Owner Aug 1, 2010
:headbang:
Reply
:iconshizu-de-oscuro:
Shizu-de-Oscuro Featured By Owner Jul 17, 2010
Very awesome job.

Mafia Miku look so fierce. >:3
Reply
:iconz3llll:
z3LLLL Featured By Owner Aug 1, 2010
Thank you so much!
Reply
:iconkora-uciha:
kora-uciha Featured By Owner Jul 6, 2010
Please tell me that gun isn't real...lol! ove it!
Reply
:iconz3llll:
z3LLLL Featured By Owner Aug 1, 2010
haha of course! Thanks btw!
Reply
:iconkora-uciha:
kora-uciha Featured By Owner Aug 6, 2010
lol No problem. I was like...cosplayers with guns! RUN!
Reply
:iconlostmemo2011:
lostmemo2011 Featured By Owner Jul 6, 2010
Nice pic
Reply
:iconz3llll:
z3LLLL Featured By Owner Aug 1, 2010
Thank you!
Reply
:iconkinoshi14:
kinoshi14 Featured By Owner Jun 28, 2010
i wuv ur poses :3
Reply
:iconz3llll:
z3LLLL Featured By Owner Aug 1, 2010
XD
Reply
:iconwildquaker:
wildquaker Featured By Owner Jun 21, 2010  Hobbyist Artist
Mommy's day job. LOL.
Reply
:iconz3llll:
z3LLLL Featured By Owner Aug 1, 2010
LOL
Reply
:iconjoselingering:
joselingering Featured By Owner Jun 18, 2010  Hobbyist
Hahahaha awesome Mafia Miku!! Like it XD
Reply
:iconz3llll:
z3LLLL Featured By Owner Aug 1, 2010
Thank you!
Reply
:iconjoselingering:
joselingering Featured By Owner Aug 3, 2010  Hobbyist
no prob
Reply
:iconchumcati:
ChumCati Featured By Owner Jun 17, 2010  Student Artist
love miku *o*
Faltó kaito xD (english traduction xD)
Reply
:iconz3llll:
z3LLLL Featured By Owner Aug 1, 2010
XD
Reply
:iconmagicalmika:
magicalmika Featured By Owner Jun 17, 2010  Hobbyist General Artist
Super cool.
8D
Reply
:iconz3llll:
z3LLLL Featured By Owner Aug 1, 2010
Yay thanks!
Reply
:iconmagicalmika:
magicalmika Featured By Owner Aug 1, 2010  Hobbyist General Artist
:lol:
Reply
:iconseseostara:
seseostara Featured By Owner Jun 17, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
*spazz* SOLOMOT ZELL!!! :+fav:
Reply
:iconz3llll:
z3LLLL Featured By Owner Aug 1, 2010
WOLONG ONOMON ^^ *uber late reply*
Reply
:iconkeiko-z:
keiko-z Featured By Owner Jun 16, 2010  Student Artist
haha so funny to see Miku like this <3
Reply
:iconz3llll:
z3LLLL Featured By Owner Aug 1, 2010
<3
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 16, 2010
Image Size
494 KB
Resolution
1004×1024
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,993 (1 today)
Favourites
238 (who?)
Comments
28
×